04 september 2011

"Gult rött grönt"

En fotoutmaning till, varje fredag hos 4U2!
Jag kunde förstås inte låta bli och temat är: Gult-rött-grönt, bara en av färgerna, eller två, eller alla tre! Mitt bidrag har alla färger, med gula blommor, grönt gräs och kanot som bakgrund!

Fler bidrag hittar du HÄR!

8 kommentarer:

  1. Kanot? Vilken härlig färg den har! Tack för ditt fina bidrag och en triss visst det blev!

    SvaraRadera
  2. Urfint foto!!! Läckert. Älskar det faktiskt!!!

    SvaraRadera
  3. Fin bild :) Varm och glad :)

    Ha en fin kommande vecka fina du <3
    Kramar från mig

    SvaraRadera
  4. Härliga klara färger!! Me like!! :)

    SvaraRadera
  5. Underbart !!
    Älskar att fota så dina bilder gillar jag så mycket = ))
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  6. där tänkte du till bra :) jättefin bild med skarpa färger
    kramar

    SvaraRadera
  7. Visst har du fått med alla färger och det känns som en riktigt fin dag.

    Läste också din senare text och började nästan småspringa själv fast med musen för att hinna se alla bilder. =) Fick nästan lust att skicka den länken till en vän som jobbat mycket med trädgårdar och även med just det där om miljö och kultur - tror jag ska göra det.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)