Min frisyr är numera en längre frisyr som jag inte riktigt är vän med. Tittar i almanackan och ser att det var bara 5 veckor sen sist! Jag går in på Nikitas hemsida och ska boka online till nästa vecka. Min nya frisör som jag gått till två gånger är fullbokad! Det var inte alls svårt att få tid tidigare! Vad gör jag nu? Ska jag byta frisör igen? Nej, jag tror jag slinker in där imorgon, hon finns ju trots allt längs min väg från och till bilen! Hemsidan kanske lurar mig och hon kanske helt enkelt kan klämma in mig, ska bara slinga och klippa mig, kan väl inte vara så svårt?!:)Det är inte jag på bilden, det är Julia!
måste också klippa mig!!
SvaraRaderaTur att jag har tid om 50 minuter :)
SvaraRaderaSes! kram
Jag måste också klippa mig. Fullbokat här också.
SvaraRaderaAtt slinka in är ett bra tips!!! Jag brukar också gå till en och samma frissa... och droppa in, bara sådär. Funkar alltid!
SvaraRaderaja, hoppas att du får en "Akut-tid" :)
SvaraRaderaOch ingen tid tar det ju heller ;)
SvaraRaderaLycka till!
SvaraRaderaTur att du skrev att det var dottern, annars hade jag fått anmäla dig till Guiness för snabbast växande hår!
Eller du kanske också hunnit få så långt hår?
håller tummarna för att du kan slinka in och få håret fixat
SvaraRaderakramar