Helt plötsligt mindes jag "Tårtan"-TV-programmet!
Det här är min tårta, lätt sockerkaksbotten med vaniljkräm grädde och jordgubbar (citrongräs som dekoration)! Det var länge sedan jag gjorde en för det har oftast blivit svärmor som har gjort tårtor eller så har vi handlat från kondis. Filip beställde en tårta av mig denna gång:)
Så somrigt och så himla ambitiöst måste jag säga. Den njöt nog alla av!!!
SvaraRaderaSnygg och ser god ut!!!
SvaraRadera*host-host*
SvaraRaderaGår det bra att beställa en tårta?
Hej tantmarit, kul att du tittar in! Du kan få låna den här bilden så kan du iaf titta på tårtan:)
SvaraRaderatårtan var jättemumsig:)
SvaraRadera