19 juni 2011

"Skir"

Dagarna går fort och nu är det dags för FOTOTRISS igen! Veckans tema är skir. Här ser ni min sommargardin så ljus och skir, den hänger i skira trådar...





...men egentligen är det gamla bordstabletter som jag har sytt ihop! Se fler skira bidrag här

16 kommentarer:

  1. Du skojar va... bordstabletter som du har sytt ihop. Kan bara säga grattis i så fall till världens ballaste sommargardin!!! Tvåan kan jag tänka mig att du låg på golvet för att plåta på det sättet - så den bilden är min favo!!!

    SvaraRadera
  2. Härliga sommarbilder med rätt tema! Provar lyckan den här gången jag också! Det är kul med fotoutmaningar! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg gardin du skapat själv!
    Passar ju också till temat ;-)

    SvaraRadera
  4. Va? Bordstabletter? Du skojar!

    SvaraRadera
  5. Kreativt och snygg triss.Gillar tredje bilden där det verkligen sysn att den är skir! Dessutom vacker gardin.

    SvaraRadera
  6. Tack för besöket med kommentar. Vad fiffigt och passande till detta tema. Bra gjort :-)

    SvaraRadera
  7. Fin och annorlunda triss du gjort.

    SvaraRadera
  8. Snygga gardiner och snygga bilder blev det av dom med. Passar temat utmärkt.

    SvaraRadera
  9. Har man fantasi ... blir det lätt en gardin ... FINT! :)

    SvaraRadera
  10. Fin triss, det där kallar jag skirt!

    SvaraRadera
  11. Vilken skir och somrig triss du fick till!
    Och snygg gardin dessutom, hehe ;-)

    SvaraRadera
  12. Skira sommargardiner är allt bra härligt.
    Det är inget de har här i NZ. Här hänger man upp en gardin som får hänga tills den faller sönder, eller man får råd att köpa en ny. Ha!
    Hoppas du får en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  13. Bordstabletter WOW så fint det blev =) kram

    SvaraRadera
  14. Snygg triss med lite oväntat perspektiv!!

    SvaraRadera
  15. Gillade verkligen första bilden. Kontrasten mellan den hårda stången och den skira gardinen var verkligen fin!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)