Jag vet.. Den där dagen som är början på något annat och ännu okänt. När det som varit är över. När trycket över bröstet lättar lite trots att sorgen finns kvar. Många varma kramar till dig
mina tårar kommer jämt och ständigt fortfarande.. Det är alltid något som påminner.. Men oftast påminner det och gör att jag ler. Men tårarna rinner ändå och det lär dom göra länge till.
Som min dotter sa senast i morse -mamma visst kan man prata med änglarna fast dom inte svarar? -du kan alltid prata med en ängel, dom ställer alltid upp och lyssnar.. kramar Marie
KRAM <3
SvaraRaderafint - mm, minnena finns
SvaraRaderakramar om
Vad gjorde man utan minnen ?
SvaraRaderaVarm KRAM!
Jag vet.. Den där dagen som är början på något annat och ännu okänt. När det som varit är över. När trycket över bröstet lättar lite trots att sorgen finns kvar.
SvaraRaderaMånga varma kramar till dig
*Kramar om*
SvaraRaderamina tårar kommer jämt och ständigt fortfarande.. Det är alltid något som påminner.. Men oftast påminner det och gör att jag ler. Men tårarna rinner ändå och det lär dom göra länge till.
SvaraRadera*kramar dig*
minnena har vi kvar och oftast dem fina <3
SvaraRaderahjärtat kramar <3
Minns de fina/roliga/personliga stunder med din pappa. Minnen är fina "saker", nå't man alltid har kvar - om man vill. Kram
SvaraRaderaSpara dina fina minnen.
SvaraRaderaKram.
Som min dotter sa senast i morse
SvaraRadera-mamma visst kan man prata med änglarna fast dom inte svarar?
-du kan alltid prata med en ängel, dom ställer alltid upp och lyssnar..
kramar Marie
Lördagskram till dig. Skriver igen då jag tänker på dig..
SvaraRaderaHoppas att du får en fin kväll.
Kramar om <3
SvaraRadera