08 juni 2011

Minnen



Idag är

dag ett

efter en overklig tid

Har ännu inte

kunnat förstå

Som en fågel
flyger

tankarna iväg

gör inte lika ont

Kvar finns mina minnen


12 kommentarer:

  1. fint - mm, minnena finns
    kramar om

    SvaraRadera
  2. Vad gjorde man utan minnen ?
    Varm KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jag vet.. Den där dagen som är början på något annat och ännu okänt. När det som varit är över. När trycket över bröstet lättar lite trots att sorgen finns kvar.
    Många varma kramar till dig

    SvaraRadera
  4. mina tårar kommer jämt och ständigt fortfarande.. Det är alltid något som påminner.. Men oftast påminner det och gör att jag ler. Men tårarna rinner ändå och det lär dom göra länge till.

    *kramar dig*

    SvaraRadera
  5. minnena har vi kvar och oftast dem fina <3
    hjärtat kramar <3

    SvaraRadera
  6. Minns de fina/roliga/personliga stunder med din pappa. Minnen är fina "saker", nå't man alltid har kvar - om man vill. Kram

    SvaraRadera
  7. Spara dina fina minnen.
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Som min dotter sa senast i morse
    -mamma visst kan man prata med änglarna fast dom inte svarar?
    -du kan alltid prata med en ängel, dom ställer alltid upp och lyssnar..
    kramar Marie

    SvaraRadera
  9. Lördagskram till dig. Skriver igen då jag tänker på dig..
    Hoppas att du får en fin kväll.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)