Tittar på ESC i min ensamhet och då är det extra svårt att hålla sig vaken. Av de bidrag jag har hört så är det Danmark, Irland, Estland...okej Finland och Sverige också, som är bäst! Nu i denna stund är det Moldavien med strutarna... Jag säger bara, ställ er i skamvrån!Till kvällsmat blev det avocado, tomat, keso och rökt skinka (måste ju hålla formen)! Till efterrätt ostbågar:)
Godnatt till dig!
Gillar din efterrätt skarpt.
SvaraRaderaJag har redan tappat lusten och går och lägger mig.
Natti!
Kram
Har lyckats hålla mig vaken med datan i knät :)
SvaraRaderaJag orkade inte ens se hela. Men bland dom jag såg så var det England, Sverige och Tyskland som jag gillade bäst. Åsså vinner Azerbadjan...
SvaraRaderaett brett leende när jag kom till efterrätten
SvaraRaderakram
Självklart höll jag mej vaken under ESC, var ju på schlagerparty! Men blev besviken på att Azerbadjan vann..trist låt!
SvaraRaderaKul att Saade knep 3dje platsen :)