14 maj 2011

MBF



Vi har det bra, grannkatten och jag! Vi blev så trötta när vi hade stoppat i oss lite ostbågar! Blev också trött när jag såg att mitt "Drömma"-inlägg var tillbaka men utan kommentarer!

Men vad blir det för kvällsmat när det är MBF? Blir det en kycklinghamburgare eller panpizza? Det var väl det enklaste jag kunde hitta på och får skylla mig själv när jag inte stannade till och handlade! Hm, vad passar bäst till rosévin:)

Jag hälsar på hos dig lite senare, vi ses! Trevlig lördagkväll så länge! Kram!

3 kommentarer:

  1. Ser härligt gott ut! Ha en fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såg väldigt avslappnade ut hihi :-) HA en fin kväll Kram <3

    SvaraRadera
  3. Njut av kvällen, du behöver den!!
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)