Min resa skulle vara fylld av glädje men nu har den blandats med sorg efter ett besked jag fick imorse...Vi ska resa hit och jag tar en veckas semester från bloggandet! Min syster Anna och hennes man tar hand om vårt hus och Tyra får jaga alla småkryp som bor här! Kram
Hoppas resan blir riktigt härlig!
SvaraRaderaKram/Fina Frun
Hoppas verkligen att du kan njuta av din semester ändå fastän vid dåliga besked.
SvaraRaderaKramen
Stor kram och önskar att ni får en bra semester trots sorgligt besked...
SvaraRaderakram
Synd med ett tråkigt besked innan resan. Hoppas du kommer över det och har det underbart i Turkiet:-)))
SvaraRaderaPS. Förväntar mig såväl bilder som resereportage sedan;-) DS
kramar om och beklagar vännen
SvaraRaderaen fin semesterresa hoppas jag det blir ändå
kramar i mängd
Beklagar sorgen kära du ♥. Hoppas ni får en fin semester trots allt!KRAM KRAM!!
SvaraRaderaBeklagar sorgen!
SvaraRaderaSänder dig en varm kram.
Och hoppas du kan njuta av din semester med familjen! ♥ Ta väl hand om varann
Kramar och beklagar. Varma kramar och hoppas du kommer njuta av semestern
SvaraRaderaHoppas du kan njuta av din semester och ha det gott !!
SvaraRaderaJag älskar Turkiet !!
Kram Helene.
Beklagar sorgen!!
SvaraRaderaHar ni gett er i väg på eran semester, hoppas i så fall att du kan njuta en del trots allt.
Ha det bra,Vicki
Sänder dig många varma hjärtliga kramar. Det är hemskt och för jäkligt och mycket orättvist och jag blir så ledsen för er skull.
SvaraRaderaBeklagar er sorg.
Kram Eva
Underbar bild :D
SvaraRaderaSänder varmande kramar <3
SvaraRaderaSå himla tråkigt, jag beklagar verkligen,kramar från Marie
SvaraRaderakram
SvaraRadera