20 maj 2011

Fånga molnen

Min resa skulle vara fylld av glädje men nu har den blandats med sorg efter ett besked jag fick imorse...

Vi ska resa hit och jag tar en veckas semester från bloggandet! Min syster Anna och hennes man tar hand om vårt hus och Tyra får jaga alla småkryp som bor här! Kram

15 kommentarer:

  1. Hoppas resan blir riktigt härlig!

    Kram/Fina Frun

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att du kan njuta av din semester ändå fastän vid dåliga besked.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Stor kram och önskar att ni får en bra semester trots sorgligt besked...
    kram

    SvaraRadera
  4. Synd med ett tråkigt besked innan resan. Hoppas du kommer över det och har det underbart i Turkiet:-)))

    PS. Förväntar mig såväl bilder som resereportage sedan;-) DS

    SvaraRadera
  5. kramar om och beklagar vännen
    en fin semesterresa hoppas jag det blir ändå
    kramar i mängd

    SvaraRadera
  6. Beklagar sorgen kära du ♥. Hoppas ni får en fin semester trots allt!KRAM KRAM!!

    SvaraRadera
  7. Beklagar sorgen!
    Sänder dig en varm kram.
    Och hoppas du kan njuta av din semester med familjen! ♥ Ta väl hand om varann

    SvaraRadera
  8. Kramar och beklagar. Varma kramar och hoppas du kommer njuta av semestern

    SvaraRadera
  9. Hoppas du kan njuta av din semester och ha det gott !!
    Jag älskar Turkiet !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  10. Beklagar sorgen!!

    Har ni gett er i väg på eran semester, hoppas i så fall att du kan njuta en del trots allt.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  11. Sänder dig många varma hjärtliga kramar. Det är hemskt och för jäkligt och mycket orättvist och jag blir så ledsen för er skull.

    Beklagar er sorg.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Så himla tråkigt, jag beklagar verkligen,kramar från Marie

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)