03 mars 2011

Häng kvar!

När jag letade efter bilder till förra omgången av fototriss,
hittade jag den här, från vårt stopp i Prag förra sommaren!
.
.
Lite paff blev man ju när tittade upp,
innan man förstod att det inte
var en riktig människa...
.

10 kommentarer:

  1. Iiiiih! vilken rolig bild! Varför hängde han där? Fick ni reda på det?

    SvaraRadera
  2. Usch, kan tänka mig hur det känns när man bara ser som hastigast!

    SvaraRadera
  3. Är du säker på det? (ler)

    SvaraRadera
  4. vilken härlig skulptur!

    tack för att du påpekade kommentar-problemet med koden som är ivägen. Sådant upptäcker jag ju inte själv. Jag har påpekat problemet för redaktionen nu. Hoppas det blir bättre... Säg gärna till igen om problemet kvarstår!

    Kram/Fina Frun

    SvaraRadera
  5. Haha, ja den är ju lite udda! Häftigt!

    SvaraRadera
  6. Jag hade bajat på mig om jag hade sett den.

    SvaraRadera
  7. Minst sagt lite skrämmande. Å detta sagt av mig som alltid tittar upp. "Hang in there" ger den skulpturen en hel annan dimension om man säger så;-)

    SvaraRadera
  8. =)
    Snyggt foto!!!
    Önskar dig en finfin fredag. Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)