19 februari 2011

Till alla!

.
Om ni har glömt att köpa era tulpaner denna vecka
så kan ni få de här!
.


Min man kom hem med rosor idag! Jag vet inte vad han är ute efter...
Han kom också hem med resekataloger!:)
Det här blir spännande!
Myspys lördag till er alla!
.

6 kommentarer:

  1. Spännande med resekatalog. Vart bär det iväg?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack....
    en kärleksresa kanske ;)

    kärlek till dig :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack för fina tulpaner!
    va spännande med resekataloger!!!!!

    SvaraRadera
  4. Tack för tulpanerna!
    Vart reser ni?

    SvaraRadera
  5. vad spännande med resekataloger
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)