20 februari 2011

Så här ser det ut där jag är idag

Jag har förstått nu att temat läggs ut tidigare...
kunde inte begripa hur alla kunde vara så snabba:)
.
"Så här ser det ut där jag är idag" är temat denna vecka! Hur ser det ut i alla delar av landet, hur mycket snö har ni? Halv 9 traskade jag ner till ån, nära och bra! Tur jag hade torghandskar för det var -18 grader! 30 bilder tog jag och valde ut dessa tre! Tänk bilderna från vänster till höger:
.



.
Fler Fototriss hittar du här!
.

27 kommentarer:

  1. Hoppas att du snart kan lägga ut lite vårliga bilder. Ha en strålande söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vackert..du vatten är alltid intressant..

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder, vinter ännu men snart så.. Längtar till riktiga vårtecken.

    Jag har lagt till fototriss på bloglovin, då vet man redan på Lördagen var som skall komma :)

    Ha en fin Söndag!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppade på temat 00.12 inatt och då var jag långt ifrån först :P
    Jag tror det läggs ut klockan 00.00 men är inte säker.
    Jättefin triss hur som helst!

    SvaraRadera
  5. ja kl 00.00 kommer sidan upp...å det är tydligen många som hänger på "låset" då...

    Underbara foton du bjuder på...
    rinnande vatten i naturen var länge sen jag såg å hörde, lär nog ta till april innan det porlar i min bäck!

    Ha en fortsatt skön söndag!

    SvaraRadera
  6. Häftiga bilder. Skulle kunna tas för en kokande gryta.

    SvaraRadera
  7. jättefina bilder :)
    ha en fin söndag - kramar

    SvaraRadera
  8. Fantastiska bilder!!!
    En fin triss!

    SvaraRadera
  9. jättefina bilder, men det ser kallt ut.
    kram

    SvaraRadera
  10. Nästan badväder :)
    Fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  11. Vilka fina bilder. Öppet vatten och isande kyla-det är en fantastisk kombination!

    SvaraRadera
  12. vackert, men vårtecken hade fått mig att le lite bredare :D

    SvaraRadera
  13. Jättefina bilder. Det ser häftigt ut med lite "öppet vatten" i vinterkylan!

    SvaraRadera
  14. Lite mindre snöiga än mina bilder, men jättefina triss-bilder. Isande, ångande vatten i porlande rännilar gör sig fint i vinterlandskapet.

    SvaraRadera
  15. Fin triss! Vackert med vattenbilder, får en att längta till våren.

    SvaraRadera
  16. Snö och is blandat idag på Trissen.. barmark hos mig i Skåne, men gjorde något helt annat idag:)

    SvaraRadera
  17. Tack för kommentaren i min blogg! Du har en fin triss, man kan nästan höra porlandet från bäcken! Gillar också tulpanen i headern. :=)

    SvaraRadera
  18. Härlig triss, ser en hel del snygga isformationer som jag gärna hade försökt komma nära med mitt macro :)

    SvaraRadera
  19. Tack för besök hos mig :-)

    En vintertriss vid ån... porlande, kallt och inte dumt alls. Fast nu tycker jag att det räcker med vinter. Jag vill ha vår!

    SvaraRadera
  20. Härligt triss...snyggt det är med vatten och triss.... ;)

    SvaraRadera
  21. Jätte fina bilder alla tre! :)

    SvaraRadera
  22. Vackra vintriga foton med lite vårkänsla :)

    SvaraRadera
  23. Snygga bilder, men hu så kallt det ser ut.
    Just när det gäller det här temat tycker jag nog man ska hålla sig till söndagen med att ta sina bilder. Annars blir det ju "Så här ser det ut där jag var i går". :-)

    SvaraRadera
  24. Jättefina bilder! Älskar vatten, snö och is! Det blir så härliga kontraster. Det häftigaste i bilderna är is-öarna och snö-mössorna!

    SvaraRadera
  25. Hej, va fin blogg du har ! hur e de :)?

    SvaraRadera
  26. Det är riktigt vackra bilder, tycker jag.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)