kunde inte begripa hur alla kunde vara så snabba:)
.
"Så här ser det ut där jag är idag" är temat denna vecka! Hur ser det ut i alla delar av landet, hur mycket snö har ni? Halv 9 traskade jag ner till ån, nära och bra! Tur jag hade torghandskar för det var -18 grader! 30 bilder tog jag och valde ut dessa tre! Tänk bilderna från vänster till höger:
.


Fler Fototriss hittar du här!
.

Hoppas att du snart kan lägga ut lite vårliga bilder. Ha en strålande söndag.
SvaraRaderaKram
Vackert..du vatten är alltid intressant..
SvaraRaderaVackra bilder, vinter ännu men snart så.. Längtar till riktiga vårtecken.
SvaraRaderaJag har lagt till fototriss på bloglovin, då vet man redan på Lördagen var som skall komma :)
Ha en fin Söndag!
Jag hoppade på temat 00.12 inatt och då var jag långt ifrån först :P
SvaraRaderaJag tror det läggs ut klockan 00.00 men är inte säker.
Jättefin triss hur som helst!
Mycket vackert!
SvaraRaderaja kl 00.00 kommer sidan upp...å det är tydligen många som hänger på "låset" då...
SvaraRaderaUnderbara foton du bjuder på...
rinnande vatten i naturen var länge sen jag såg å hörde, lär nog ta till april innan det porlar i min bäck!
Ha en fortsatt skön söndag!
Häftiga bilder. Skulle kunna tas för en kokande gryta.
SvaraRaderajättefina bilder :)
SvaraRaderaha en fin söndag - kramar
Fantastiska bilder!!!
SvaraRaderaEn fin triss!
jättefina bilder, men det ser kallt ut.
SvaraRaderakram
Nästan badväder :)
SvaraRaderaFina bilder! Kram
Vilka fina bilder. Öppet vatten och isande kyla-det är en fantastisk kombination!
SvaraRaderavackert, men vårtecken hade fått mig att le lite bredare :D
SvaraRaderaJättefina bilder. Det ser häftigt ut med lite "öppet vatten" i vinterkylan!
SvaraRaderaLite mindre snöiga än mina bilder, men jättefina triss-bilder. Isande, ångande vatten i porlande rännilar gör sig fint i vinterlandskapet.
SvaraRaderaFin triss! Vackert med vattenbilder, får en att längta till våren.
SvaraRaderaSnö och is blandat idag på Trissen.. barmark hos mig i Skåne, men gjorde något helt annat idag:)
SvaraRaderaTack för kommentaren i min blogg! Du har en fin triss, man kan nästan höra porlandet från bäcken! Gillar också tulpanen i headern. :=)
SvaraRaderaHärlig triss, ser en hel del snygga isformationer som jag gärna hade försökt komma nära med mitt macro :)
SvaraRaderaTack för besök hos mig :-)
SvaraRaderaEn vintertriss vid ån... porlande, kallt och inte dumt alls. Fast nu tycker jag att det räcker med vinter. Jag vill ha vår!
Härligt triss...snyggt det är med vatten och triss.... ;)
SvaraRaderaJätte fina bilder alla tre! :)
SvaraRaderaVackra vintriga foton med lite vårkänsla :)
SvaraRaderaSnygga bilder, men hu så kallt det ser ut.
SvaraRaderaJust när det gäller det här temat tycker jag nog man ska hålla sig till söndagen med att ta sina bilder. Annars blir det ju "Så här ser det ut där jag var i går". :-)
Jättefina bilder! Älskar vatten, snö och is! Det blir så härliga kontraster. Det häftigaste i bilderna är is-öarna och snö-mössorna!
SvaraRaderaHej, va fin blogg du har ! hur e de :)?
SvaraRaderaDet är riktigt vackra bilder, tycker jag.
SvaraRadera