16 februari 2011

Fru Stava


.
Nu har fru Stava varit ute och stavat.
Kände sig lite fånig först,
tänk om hon skulle möta någon?!
Det gjorde hon!
Ett möte med någon
som gick med tunga steg!
.
Med bestämda hurtiga steg
stavade fru Stava förbi!
Hon kom på att hon inte kunde
vända på det ställe hon hade tänkt!
Tänk om hon skulle möta
samma person igen!
,
Fru Stava gick en längre promenad
än vad hon hade tänkt,
och mötte inte någon mer,
och nu känner hon sig sååå nöjd!
.

7 kommentarer:

  1. bra :) fru Stava har varit riktigt duktig nu
    kramar

    SvaraRadera
  2. nöjda fru stava ska vara stolt :)

    må så gott
    kram

    SvaraRadera
  3. Har du varit ute och gått med stavar??

    Jag har också ett par som står här hemma men jag har inte varit ute med de ännu.

    Fast det sägs att det ska vara bra. Jag har gått i skogen en gång och jag fick upp tempot bättre.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  4. Bra Stavat! och vilken cool bild :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)