IDAG:
.
-
I kyrkan:
Jag hängde av mig min kappa och vänder mig om...min ros är borta! Jag går mot utgången och ser killen, som samtidigt hängde av sig ytterkläderna:
-Min ros är borta!
-Den är nog din...
Barnbarnet spelade gitarr och sjöng så vackert!
Det var så sorgligt och det var så fint...
.
Hemma:
Sitter i fåtöljen och Julia i soffan intill.
Min man kommer med ett glas vin och ugnsrostat bröd med vitlök och mozzarella.
Ett ljus brinner i fönstret...
Orup sjunger i Let's dance, äntligen en röst som sjunger fint !
.
Vad fina ni är!
.
Puh en tuff dag för dig! Och en skön kväll :)
SvaraRaderaKram!
Skönt det "bidde" till slut!
SvaraRaderaSorglig dag med en skönt slut! KRAM
SvaraRaderaVad sorgligt med din granne...en tuff dag för dig..men med lite bättre avslutning <3
SvaraRaderaKramar
Vilken dag ni fick igår. Vi måste lära oss att stanna upp och ta vara på tiden och varandra lite bättre.
SvaraRaderaKRAM
jobbig dag för dig vännen
SvaraRaderabamsekramar