-Jag brukar ha en tub vid sängen och smörjer in dem innan jag ska sova, sa fotvårdaren glatt! Vem vill lägga sig med händerna inkletade med fotsalva?
.
Inte ens ikväll blev det ordentligt gjort! Ett skönt bastubad gör att man blir törstig och trött! Så det blev som vanligt, hastig insmörjning, så det mesta smetade nog av sig i mina fårskinnstofflor!!
Tur det är några månader kvar till barfotasäsongen...



Jag har riktiga problem fötter med massor med sprickor som blöder och är riktigt hemska, jag tror jag provat varenda smöja som finns :P men inget hjälper än.. provat sova med sockor på... "håll på bli tokig" eller tokigare ska man kanske säga.. men jag lider av det för mina gör så J****A ont! så får/har du nått bra tips så dela gärna med dig till mig :P
SvaraRaderaOm det där skulle vara dina fötter så skulle dom vara väldigt smutsiga :)
SvaraRaderaStackars dig Maya, ibland kan man inte rå för det bara! Jag har hört talas om eltejp mot sprickor, inte testat själv!
SvaraRaderaFör något år sedan såg jag dom absolut värsta fötterna som skådats. Dom satt på en rejält överviktig kvinna i 40-års åldern och hon gick i ett par "flipflop".
SvaraRaderaHon hade nog ALDRIG filat eller fixat. Fy F-N alltså. Jag tom visade min man henne och han fick kväljningar...
Jag är ganska duktig med att hålla i ordning mina fötter faktiskt! Man får ju vara bra på något... ;)
Kram Eva
Jag har svårt att klippa mina tånaglar pga av min rygg ... alla här hemma vägra göra det. Förståeligt men när man faktiskt inte kan, och har nytvättade fötter?
SvaraRaderaNu verkar de vara en torrperiod hos fötterna, mina är också lite torra men jag smörjer dom varje dag, duktig ju :)
SvaraRaderaFina foton!
SvaraRaderaEtt besök på fotvården kanske? =)
Visst är det fint med välvårdande fötter !!
SvaraRaderaJag brukar sitta i fotbad ( har så ont i fötterna efter jobbet ibland )
OCH fotbad är skönt och fötterna blir mjuka och fina.Ha en mysig måndag.
Kram HELENE.
jag slarvar väl också med att smörja in fötterna, borde bli bättre på det
SvaraRaderakramar
Tar heller inte gärna på andras fötter men tål inte att se skitiga ovårdade fötter heller!
SvaraRadera