Okej, då vet jag! =)
Nej, hör du inte hur den ropar?
Förlåt, jag har redan stympat den med sekatören...
stackars gran :( nej, jag skojar barakramar
Ja det var det. Nu varar ju julen helt påska, säger inte sången så.Har aldrig varit på fotvård. Att en annan människa ska "fotvårda" mina fötter frestar inte.
Ja de var väl dags och åka ut :)
Här är julen slut inomhus, utanför hänger den kvar ett tag till!
Här lyser den också ett tag till ute, men pyntet är borta!
Skönt att bli av med granen va?Är ganska nöjd med at vi numera har "plastgran",det vara bara att vika ihop och upp på vinden :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Okej, då vet jag! =)
SvaraRaderaNej, hör du inte hur den ropar?
SvaraRaderaFörlåt, jag har redan stympat den med sekatören...
SvaraRaderastackars gran :( nej, jag skojar bara
SvaraRaderakramar
Ja det var det. Nu varar ju julen helt påska, säger inte sången så.
SvaraRaderaHar aldrig varit på fotvård. Att en annan människa ska "fotvårda" mina fötter frestar inte.
Ja de var väl dags och åka ut :)
SvaraRaderaHär är julen slut inomhus, utanför hänger den kvar ett tag till!
SvaraRaderaHär lyser den också ett tag till ute, men pyntet är borta!
SvaraRaderaSkönt att bli av med granen va?
SvaraRaderaÄr ganska nöjd med at vi numera har "plastgran",det vara bara att vika ihop och upp på vinden :)