10 januari 2011

Idag...

...åker den...
.
...ut!
.

9 kommentarer:

  1. Nej, hör du inte hur den ropar?

    SvaraRadera
  2. Förlåt, jag har redan stympat den med sekatören...

    SvaraRadera
  3. stackars gran :( nej, jag skojar bara
    kramar

    SvaraRadera
  4. Ja det var det. Nu varar ju julen helt påska, säger inte sången så.
    Har aldrig varit på fotvård. Att en annan människa ska "fotvårda" mina fötter frestar inte.

    SvaraRadera
  5. Ja de var väl dags och åka ut :)

    SvaraRadera
  6. Här är julen slut inomhus, utanför hänger den kvar ett tag till!

    SvaraRadera
  7. Här lyser den också ett tag till ute, men pyntet är borta!

    SvaraRadera
  8. Skönt att bli av med granen va?
    Är ganska nöjd med at vi numera har "plastgran",det vara bara att vika ihop och upp på vinden :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)