Så vackert!Grattis i efterskott!
Tack Jess...jag fyller på hösten!:)
Vilket fint smycke :) Gullig dotter du har..Kramar
Himla vackert!Kram
Så fina, måste nog sätta ut min jag fick av tjejerna och förklara för de var ju lite kul :)
jättefin är denkramar
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Så vackert!
SvaraRaderaGrattis i efterskott!
Tack Jess...jag fyller på hösten!:)
SvaraRaderaVilket fint smycke :) Gullig dotter du har..
SvaraRaderaKramar
Himla vackert!
SvaraRaderaKram
Så fina, måste nog sätta ut min jag fick av tjejerna och förklara för de var ju lite kul :)
SvaraRaderajättefin är den
SvaraRaderakramar