07 januari 2011

Sex

Det här Pandorahängsmycket fick jag av min dotter i julklapp!:)
Jag fyller år den sjätte...
.

6 kommentarer:

  1. Så vackert!
    Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Tack Jess...jag fyller på hösten!:)

    SvaraRadera
  3. Vilket fint smycke :) Gullig dotter du har..
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Så fina, måste nog sätta ut min jag fick av tjejerna och förklara för de var ju lite kul :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)