08 januari 2011

Halvjämnt

Let's dance pose?

Den här mannen är jag gift med,
men när den här bilden togs
visste vi inte att det skulle hända:)
.
Klockan har passerat midnatt,
har sett premiären av Let's dance!
Ville egentligen inte börja titta, men måste se,
för lite roligt är det!
Jag har syndat:
ätit chips ostbågar och lite godis!!
Men inte så mycket...
herregud jag höll upp i en hel vecka!
.
Dagens händelse:
Min man fyller år,
föttifem närmare bestämt!
(det var Elvis födelsedag också, och Ebba Blitz noterade jag idag!)
Andra speciella födelsedagar att fira i år:
25, 16, 18, 75 och 50 som jag känner till och kommer på!
.
Grattis!
(onödigt att skriva egentligen för han läser
inte min blogg, inte någon annans heller)
.

11 kommentarer:

  1. Snygg bild, nu blir han inte glad :)
    Va sent du var uppe förresten,du drack väl inge vin?
    46 har du glömt :(
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vin? Jag?
    Nej jag glömmer inte din födelsedag även om det inte är halvjämnt eller heljämnt! Kram

    SvaraRadera
  3. är inte min födelsedag speciell? :(

    SvaraRadera
  4. grattis till både kicki o mannen!!!

    SvaraRadera
  5. Wow vilken bild! Ser varför han var en sån talang på er 70-tals fest! ;)

    Grattis i förskott efterskott och mellanskott! Kram Eva (och Jesper)

    SvaraRadera
  6. Ett grattis till mannen i huset!

    SvaraRadera
  7. ha en bra födelsedag för maken!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Tjusigt!
    Grattis till honom :)

    SvaraRadera
  9. Vilken Casanova! Gratta honom i efterskott!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)