Den här mannen är jag gift med,
men när den här bilden togs
visste vi inte att det skulle hända:)
.
Klockan har passerat midnatt,
har sett premiären av Let's dance!
Ville egentligen inte börja titta, men måste se,
för lite roligt är det!
Jag har syndat:
ätit chips ostbågar och lite godis!!
Men inte så mycket...
herregud jag höll upp i en hel vecka!
.
Dagens händelse:
Min man fyller år,
föttifem närmare bestämt!
(det var Elvis födelsedag också, och Ebba Blitz noterade jag idag!)
Andra speciella födelsedagar att fira i år:
25, 16, 18, 75 och 50 som jag känner till och kommer på!
.
Grattis!
(onödigt att skriva egentligen för han läser
inte min blogg, inte någon annans heller)
.

Snygg bild, nu blir han inte glad :)
SvaraRaderaVa sent du var uppe förresten,du drack väl inge vin?
46 har du glömt :(
Kram Anna
Vin? Jag?
SvaraRaderaNej jag glömmer inte din födelsedag även om det inte är halvjämnt eller heljämnt! Kram
är inte min födelsedag speciell? :(
SvaraRaderagrattis till både kicki o mannen!!!
SvaraRaderaWow vilken bild! Ser varför han var en sån talang på er 70-tals fest! ;)
SvaraRaderaGrattis i förskott efterskott och mellanskott! Kram Eva (och Jesper)
Grattis till mannen.
SvaraRaderaEtt grattis till mannen i huset!
SvaraRaderaha en bra födelsedag för maken!
SvaraRaderaKram Eva
Tjusigt!
SvaraRaderaGrattis till honom :)
GRATTIS till mannen din
SvaraRaderakramar
Vilken Casanova! Gratta honom i efterskott!
SvaraRadera