Hej, och tack för komentaren hos mig. Det är alltid kul när det kommer lite nya vindar in på bloggen. Fina bilder du lyckats få på Nötskrikorna, en liten rolig historia... På återseende! Elisabeth
Sv. Vi som ska flytta in i byggnaden är en daglig verksamhet för utvecklingsstörda. Vi driver café, chokladtillverkning och har ett tvätteri och ska husera i den fina byggnaden :)
Till vår verksamhet hör även en lunchrestaurang, konferens, bageri och catering :) Kram
Klart du kan tjuvstarta lite... :P en drink ... sen kan ni ta nästa ihop :P ♥
SvaraRaderaTrevlig helg!
Tack för den fina "dokumentären"!
SvaraRaderaHej, och tack för komentaren hos mig. Det är alltid kul när det kommer lite nya vindar in på bloggen.
SvaraRaderaFina bilder du lyckats få på Nötskrikorna, en liten rolig historia...
På återseende!
Elisabeth
Vilken saga om fåglarna :)
SvaraRaderaFina bilder!
KRAM
Ha ha ha...
SvaraRaderaNu ska jag banne mig ta och kika runt här hos dig för det verkar kul!!:)
Ha en mysig helg!
Kram Eva
Vilken underbar historia,eller sång? Fina bilder i alla fall :)
SvaraRaderaHa en trevlig fredagkväll!!
Kram!
vad vackra de är!
SvaraRaderavad fint du berättar :) och vilken fina bilder :)
SvaraRaderajag tycker om fåglar...
ha det gott !
kramar maria
Lovely story.
SvaraRaderaHahaha, du är för rolig! :)
SvaraRaderaVad roligt med nytillkomna tittare, välkomna!
SvaraRaderaKul!
SvaraRaderaVilka fina fågelbilder!! Så nära du har kommit.
SvaraRaderaVilken spännande kaktus. Du får visa bild på den om den blommar. Spännande att se vad det blir för blomma på den.
Ha en trevlig helg,Vicki
Sv. Vi som ska flytta in i byggnaden är en daglig verksamhet för utvecklingsstörda. Vi driver café, chokladtillverkning och har ett tvätteri och ska husera i den fina byggnaden :)
SvaraRaderaTill vår verksamhet hör även en lunchrestaurang, konferens, bageri och catering :)
Kram
den var riktigt spännande att följa :)
SvaraRaderakramar