14 januari 2011

Bördinamnam

En liten fågel tra-la-la-la-la-la
.
Två små fåglar tra-la-la-la-la-la
.
Fyra små fåglar tra-la-la-la-la-la
.
En går iväg tra-la-la-la-la-la
.
En blir kvar...
.
Medverkande:

Nötskrika 1

Nötskrika 2

Nötskrika 3

Nötskrika 4

Team Garrulus glandarius


15 kommentarer:

  1. Klart du kan tjuvstarta lite... :P en drink ... sen kan ni ta nästa ihop :P ♥
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina "dokumentären"!

    SvaraRadera
  3. Hej, och tack för komentaren hos mig. Det är alltid kul när det kommer lite nya vindar in på bloggen.
    Fina bilder du lyckats få på Nötskrikorna, en liten rolig historia...
    På återseende!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Vilken saga om fåglarna :)
    Fina bilder!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha...
    Nu ska jag banne mig ta och kika runt här hos dig för det verkar kul!!:)
    Ha en mysig helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar historia,eller sång? Fina bilder i alla fall :)
    Ha en trevlig fredagkväll!!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. vad fint du berättar :) och vilken fina bilder :)
    jag tycker om fåglar...

    ha det gott !
    kramar maria

    SvaraRadera
  8. Hahaha, du är för rolig! :)

    SvaraRadera
  9. Vad roligt med nytillkomna tittare, välkomna!

    SvaraRadera
  10. Vilka fina fågelbilder!! Så nära du har kommit.

    Vilken spännande kaktus. Du får visa bild på den om den blommar. Spännande att se vad det blir för blomma på den.

    Ha en trevlig helg,Vicki

    SvaraRadera
  11. Sv. Vi som ska flytta in i byggnaden är en daglig verksamhet för utvecklingsstörda. Vi driver café, chokladtillverkning och har ett tvätteri och ska husera i den fina byggnaden :)

    Till vår verksamhet hör även en lunchrestaurang, konferens, bageri och catering :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. den var riktigt spännande att följa :)
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)