13 januari 2011

Badhairday!


11 kommentarer:

  1. samma här :) jag tittade mig just i spegeln och tänkte samma sak
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har sett att det finns såna mössor att köpa som det står så på...
    Skulle jag behöva lite då och då = ))
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Hmm..blev det klippning i går? eller idag? där av mössan??? Hmmm... av med mössan, ring syrran elelr be dottern ta fram lochktången och skruva till det lite *Ler*
    Du har otroligt vackra ögon!

    SvaraRadera
  4. Söt mössa! Är det i morgon du ska till nya frisören?

    SvaraRadera
  5. Känner igen det! (har jag några good hairdays???)

    SvaraRadera
  6. Måste ha mössa fram till 31 januari :)

    SvaraRadera
  7. På måndag smäller det!! "Fru Danielsson" ska infinna sig hos frisören kl 11. Hoppas han skrev rätt i kalendern... Kramar till alla mina söta bloggisar!

    SvaraRadera
  8. Fin mössa. Vackra ögon.
    Trevlig fredag! Kram.

    SvaraRadera
  9. Sv: tack snälla vännen, jo det långa försvann
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)