Konstig almanacka (eller kalender)!
Vi hade klappar på A och det här var en av dem!
Den börjar med 11 april, sedan räknar den ner...
sedan kommer mars och februari i en salig blandning.
Hörnen som man ska riva bort är in mot mitten
så det är lite svårt att komma åt!
.
och april igen=)
Aha: A som i april!!
.

Tror nog du får reklamera den minsann! ;)
SvaraRaderaUndra om du kan reklamera den? Frågan är iifall de godkänner det :-)
SvaraRadera2011 kanske är ett annorlunda år:)
SvaraRaderaHahahahahahahahaha jag höll på dö av skratt igår när jag läste de på jobbet, lite kul almenacka :)
SvaraRaderahahaha - vad är det, ett måndagsexemplar kanske
SvaraRaderakramar