10 januari 2011

Aprilskämt redan?!

Konstig almanacka (eller kalender)!
Vi hade klappar på A och det här var en av dem!
Den börjar med 11 april, sedan räknar den ner...
sedan kommer mars och februari i en salig blandning.
Hörnen som man ska riva bort är in mot mitten
så det är lite svårt att komma åt!
.
Efter det kommer själva början,
och april igen=)
Aha: A som i april!!
.

5 kommentarer:

  1. Tror nog du får reklamera den minsann! ;)

    SvaraRadera
  2. Undra om du kan reklamera den? Frågan är iifall de godkänner det :-)

    SvaraRadera
  3. 2011 kanske är ett annorlunda år:)

    SvaraRadera
  4. Hahahahahahahahaha jag höll på dö av skratt igår när jag läste de på jobbet, lite kul almenacka :)

    SvaraRadera
  5. hahaha - vad är det, ett måndagsexemplar kanske
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)