Jo nog snöar det allt,och blåser..usch!
Här har de kommit massor, så i morgon blir de gå till jobbet som gäller. Kram
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Jo nog snöar det allt,och blåser..usch!
SvaraRaderaHär har de kommit massor, så i morgon blir de gå till jobbet som gäller. Kram
SvaraRadera