09 november 2010

Suck!


Jag är verkligen en stor suck just nu...
Sitter som i ett glashus och jag försöker ta tag i något men når inte fram!
Det tar tid att vänja mig vid att vara hemma och få in dagliga rutiner, och det finns ingen i hela världen som har så mycket att göra som jag...känns det som!
Visst, jag ska jobba totalt 10 timmar denna vecka som det ser ut, men det är inte kul när man inte vet längre än en vecka i taget!
Nu är min dator helt kajko också, den vill inte starta så jag måste lämna in den!
Kan man lämna in mig också någonstans?!
Jag måste verkligen påminna mig om allt bra som jag har omkring mig och då blir det bra, iaf ett tag!
.
Vad glad jag blev när jag skulle låna Julias dator och hon hade skrivit en hälsning till mig:)
-Jag har startat datorn åt dig ifall du inte vet hur man gör, sa hon i bilen.
-Vad bra, man vet ju aldrig med mamma, jag är ju bara mamma, svarade jag.
Så lite kan göra så mycket!
.
PS Julia, det är inte rörigt i ditt rum just nu!
.

7 kommentarer:

  1. Gomorron !!
    Det där låter som jag innan jag fick jobb ( ja bara tillfälligt nu men ändå )
    Är du arbetslös och har lite timmar då och då ??
    Jag vet precis hur det känns = /
    Ha en fin dag och tänk positivt.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Har haft schema både hel och deltid hela året fram till nu, och nu är det bara vid behov...men nu är det tyst... Tack för orden! Kram

    SvaraRadera
  3. usch va jobbigt :(
    När man går hemma så skjuter man bara upp saker o tinge hela tiden.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Har du varit sjukskriven eller arbetslös eftersom du inte har jobbat?

    Vad är det du ska jobba med nu 10timmar i veckan?

    Vicki

    SvaraRadera
  5. vad jobbigt att inte veta mer än en vecka i taget
    kramar

    SvaraRadera
  6. Ta ett djupt andetag och tänk på en dag i taget! Det brukar ordna sig!
    kram

    SvaraRadera
  7. det är fint på alla ställen i mitt rum förutom på mitt skrivbord! =)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)