10 november 2010

Nätverk


Har beställt en förpackning mossgröna linnegardiner från ellos. Nu måste jag beställa en förpackning till och utnyttja min andra rabatt på 50%! Hoppas dem finns kvar...
Det var längesedan det hängde gardiner i vardagsrummet och jag måste säga att det blev riktigt mysigt och ombonat. Nu är det kuddtillverkning av exklusiva tygprover som gäller! Det kommer bildbevis, för jag har redan börjat:)
.

4 kommentarer:

  1. visst är det mysigt med gardiner, det håller jag med om
    ha det gott - kramar

    SvaraRadera
  2. Det är roligt att kunna ändra. Ibland vill jag ha gardiner ibland inte! Visst gör det stor skillnad!

    SvaraRadera
  3. De blev nog jättemysigt, jag gillar ju grönt som du vet :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Va kul! ser fram emot bildbevis :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)