Tack Karoline, utan dig hade vi aldrig kommit dit!


Tur vi kom iväg i god tid för det gick inte fort när vi närmade oss innerstan.

Syrran och jag!

Skylttillverkningsverkstad!

BBC

Kvällens överraskning - EMD

Julia med kompis var mer än nöjda!

Hm, hur gör vi nu?

Anna har koll på gänget.

Jag fotade inte Daniels ben...
var det därför han åkte ut??!
.
Jättefina bilder, gillar skobilden :) den skulle du skicka till idol, haha.
SvaraRaderaKramsis
Så kul ni verkar ha haft. Fick man göra skyltar själv om man ville?
SvaraRaderaKram Eva
Ja det fanns material på plats!
SvaraRaderajag är så avundsjuk - hade så gärna varit med :)
SvaraRaderaha en fin måndag
kramar
Kul att få se bilderna! Jag gillar verkligen där du tagit foto på allas ben! Kul idé som blev ett bra collage!
SvaraRaderaFina bilder :)
SvaraRaderaär det julia till vänster på den 7:e bilden? det ser ju iaf ut som du när du var liten, dom korten jag har sett iaf :)
SvaraRaderaJa det är Julia!
SvaraRadera