01 november 2010

Idol lajv

Tack Karoline, utan dig hade vi aldrig kommit dit!


Tur vi kom iväg i god tid för det gick inte fort när vi närmade oss innerstan.

Syrran och jag!

Skylttillverkningsverkstad!

BBC

Kvällens överraskning - EMD

Julia med kompis var mer än nöjda!

Hm, hur gör vi nu?

Anna har koll på gänget.

Jag fotade inte Daniels ben...
var det därför han åkte ut??!
.

8 kommentarer:

  1. Jättefina bilder, gillar skobilden :) den skulle du skicka till idol, haha.
    Kramsis

    SvaraRadera
  2. Så kul ni verkar ha haft. Fick man göra skyltar själv om man ville?

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ja det fanns material på plats!

    SvaraRadera
  4. jag är så avundsjuk - hade så gärna varit med :)
    ha en fin måndag
    kramar

    SvaraRadera
  5. Kul att få se bilderna! Jag gillar verkligen där du tagit foto på allas ben! Kul idé som blev ett bra collage!

    SvaraRadera
  6. är det julia till vänster på den 7:e bilden? det ser ju iaf ut som du när du var liten, dom korten jag har sett iaf :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)