Höstträdet, del 10:

Jag bara funderade på en sak när det gäller att kommentera inlägg!
Hur ska man göra egentligen? Hur ska man göra när man får en fråga i sin egen blogg? Ska man svara i sin egen, i den som frågar, eller både och?
Det som jag reagerar över är dem som bara skriver ett svar, och man fattar ingenting, för det har ingenting med bloggens inlägg att göra!
Det var bara en tanke...Vad tycker ni?
.
Det ser ut att bli vackert väder idag, lovely!
.
Hade samma tanke igår faktiskt. Jag har ingen bra lösning, vad tycker ni andra?
SvaraRaderaKram Eva
ja de är klurigt, vissa har ju inte blogg så då svarar jag tillbaka i min, vissa svar behöver inte alla se då svarar jag tillbka personligen och sen vissa kan alla se då svara jag tillbaka i min.
SvaraRaderaMycket jobb blir de, vi får lyssna vidare.
Kram Anna
Gokväll !!
SvaraRaderaJag tycker nog att man svarar på den blogg man fick frågan ifrån !!
Och skriver liksom sv: och svaret...
Men jag vet inte...alla tycker ju olika = ))
Ha en mysig kväll.
Kram Helene.
Har inget bra svar heller,jag gör både och,ibland svarar jag i min egen blogg,men många gånger direkt från den man fått frågan ifrån...
SvaraRaderaVille kika in och önska dig en mysig söndag.
SvaraRaderaKram Helene.