13 november 2010

Guldsko

Sko från sia
.
Vad ska jag med den till?!
Vet inte men den är så söt så jag bara måste ha den!
Hade en idé om att hänga den på nyckeln till ett skåp,
men efter några öppningar och stängningar blir det väl inget kvar av den!
Finns i vitt och silver också och det är nog tänkt att den ska hänga i julgranen.
.
Vad är väl en bal på slottet... Ja, tack!
.
Trevlig helg önskar Askungen!
.

5 kommentarer:

  1. Åhh va fin, är den från Moderna?
    Ha en trevlig helg du med Askungen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin. Dottra fick en sådan av sin svärmor för några år sedan. Skulle också vilja ha.

    SvaraRadera
  3. vilken fin sko!
    ha en fin helg du också Askungen
    kramr

    SvaraRadera
  4. Trodde först det var en riktigt sko!! Hahaha, fin är den i alla fall!

    SvaraRadera
  5. Ja den finns på Moderna Hem!
    Välkommen nya besökare:)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)