Julkappen börjar på bokstaven A i år!I år ska vi vara hemma på julafton och syster Anna med familj ska komma:)
Alla som vill (stopp stopp gäller bara min familj) får komma men...jag har iof sig inte bjudit hem dem...
Vi brukar inte köpa julklappar till varandra men när vi ses så köper vi en julklapp som börjar på en viss bokstav. I år får den kosta 65, 78 eller 82 men max 100 kr, så det blir nåt!
.
Hahaha... vad kul :) dels med att den ska va på Boksaven A och dels att den ska kosta 65-78 eller 82 :P
SvaraRaderaTur du skrev att det bara va familjen :P annars hade jag kanske dykt upp, verkar va så mysigt där du bor *Ler* och hade ju varit kul att få träffa dig och Anna inrl :)
Kram Maya
Haha vilken fin bokstav :) både Ayman & jag gillar den!!
SvaraRaderaSå nu ska jag ut på julklappsjakt, nu har jag inte tid o vara här.
Kramis
Fint och glittrigt A!
SvaraRaderaKul med tema på julklapparna.
Kram.
Maya någon gång kanske vi kan få till en bloggträff:) synd att det är sådana avstånd mellan alla! Kram
SvaraRaderaVa kul = ))
SvaraRaderaRolig ide...
Ha en mysig tisdag.
Kram Helene.
vad spännande, det tål att fundera på vad man kan köpa som börjar på A
SvaraRaderakramar
Vad roligt med bokstavstema!
SvaraRaderaFiffigt med bokstavstema!
SvaraRaderaKram Eva
det ska bli roligt. har inte vart ledig på julafton dom tre senaste åren så ska bli mysigt med en riktigt jul! :) kram
SvaraRadera