man ser hantlarna i bakrunden, hade du med dej dom också? ;)
Haha, man kan ju tro att jag tränar;)!
Är de så där du provar kläder :)
Nice!!
Nu tar jag ledigt resten av veckan och njuter av höslovet! Kram/Fina Frun
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
man ser hantlarna i bakrunden, hade du med dej dom också? ;)
SvaraRaderaHaha, man kan ju tro att jag tränar;)!
SvaraRaderaÄr de så där du provar kläder :)
SvaraRaderaNice!!
SvaraRaderaNu tar jag ledigt resten av veckan och njuter av höslovet! Kram/Fina Frun
SvaraRadera