
Jag vet att jag inte har brytt mig om dig de senaste åren.
Jag vet, jag glömde bort att ta in dig (dagen innan snön föll blev det), jag bara såg dig inte! Inte blev det bättre av att jag drämde till dig med väskan så du hamnade på golvet! Jag vill inte förlora dig nu, du har varit med i så många år. Du flyttade hit med oss och med åren har jag sett dig blomma, du har haft lång svans och kort svans, allt efter hur modet har ändrat sig! Småsvansar har du fått och vi har gett dem till min svägerska. De har säkert fått bättre omvårdnad!
.
Var stark nu och jag lovar att jag ska ta hand om dig på bästa sätt! Jag ska byta jord och du ska få en vacker ytterkruka. Snälla ge inte upp!
.
Stackarn, den verkar ju ha lite liv i allafall. Lova o ta hand om han nu. Kram
SvaraRaderadet är nog en kämpe som har livsgistan kvar!
SvaraRaderaHoppas han klarar sig...MEN VAD ÄR DET FÖR NÅGOT ??
SvaraRadera= ))
Ha en mysig fredag.
Kram Helene.
Jag undrar detsamma-vad är det för något? :)
SvaraRaderaJag tror den heter apsvans, en suckulent?!
SvaraRaderavårda den riktigt ömt så tar den sig säkert igen
SvaraRaderakramar
Lycka till! Det ser ut som det kan behövas! Fast jag tar ju död på allt grönt så vad vet jag? ;)
SvaraRadera