04 oktober 2010

Tärningen är kastad!


Om jag gör en lista (kul med listor) och slår en tärning så får ödet bestämma i vilken ordning jag ska ta det, innan jag åker till stan:)


  1. Göra ett gratulationskort
  2. Ta ett pass på crosstrainern
  3. Rensa bort alla saker från trappan
  4. Snygga till i min arbetshörna
  5. Få bort alla utspridda saker i badrummet
  6. Plocka ur diskmaskinen och göra fint

Då ska vi se...hm...nu slår jag...

Det blev nummer 1, det var ju roligt:)!!

.

7 kommentarer:

  1. Hahaha, så kanske jag skulle ta och göra här på jobbet - jag har ju alltid en diger lista :o)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hahaha... det där ska jag anamma :) Toppen sätt ju!
    Får man slå om?

    SvaraRadera
  3. Vilket grymt sätt. Det skall jag ta efter.

    Kram

    SvaraRadera
  4. det finns såna tärningar att köpa, med färdiga förslag på :)

    SvaraRadera
  5. Bra tips, skanog skriva data på ett nummer :)
    för de är ju ett måste.
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  6. Jag har inte riktigt koll på allt som finns, trodde jag var först finafrun;), och Maya, man får bara slå om om det kommer upp ett nr som man redan gjort!

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en underbar dag !
    Kramen

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)