Om jag gör en lista (kul med listor) och slår en tärning så får ödet bestämma i vilken ordning jag ska ta det, innan jag åker till stan:)
- Göra ett gratulationskort
- Ta ett pass på crosstrainern
- Rensa bort alla saker från trappan
- Snygga till i min arbetshörna
- Få bort alla utspridda saker i badrummet
- Plocka ur diskmaskinen och göra fint
Då ska vi se...hm...nu slår jag...
Det blev nummer 1, det var ju roligt:)!!
.

Hahaha, så kanske jag skulle ta och göra här på jobbet - jag har ju alltid en diger lista :o)
SvaraRaderaKram Eva
Hahaha... det där ska jag anamma :) Toppen sätt ju!
SvaraRaderaFår man slå om?
Vilket grymt sätt. Det skall jag ta efter.
SvaraRaderaKram
det finns såna tärningar att köpa, med färdiga förslag på :)
SvaraRaderaBra tips, skanog skriva data på ett nummer :)
SvaraRaderaför de är ju ett måste.
Kramis Anna
Jag har inte riktigt koll på allt som finns, trodde jag var först finafrun;), och Maya, man får bara slå om om det kommer upp ett nr som man redan gjort!
SvaraRaderaÖnskar dig en underbar dag !
SvaraRaderaKramen