02 oktober 2010

"Syster Bältros"

Jag hälsade på min syster igår, för att se hur hon mådde!
Hon haltade lite men verkade ha humöret uppe ändå!

Så här såg hon ut när hon var liten (ser lite rädd ut)!
Jag sitter brevid men det syns inte:)

Hon bjöd på buckliga munkar:) Dem var jättegoda, Anna!

Hon fick rosor av mig men en var av, så den hamnade i en glasbehållare!
- Skönheten och odjuret, var dottern Josefines kommentar!
.

5 kommentarer:

  1. buckliga munkar är gott det med :)

    SvaraRadera
  2. Bältros är inte roligt sägs det. Mysig fika fick du iallafall.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så snäll du är!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Mumsfilibumsan! Trodde det var (bält)rosen som ni lagt i glaset... :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)