05 oktober 2010

Småstenar!


har en tävling och man kan vinna
dessa lättplacerade söta stenarna!
.
Känns som jag kommer att vinna...
...eller kanske du?!
.

9 kommentarer:

  1. Roligt att du vill vara med och tävla.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nääää för jag ska vinna, eller vi kan dela?? Kram Anna

    SvaraRadera
  3. De är så söta de där stenarna med text :) Jag har några stycken, som jag placerat ut lite här och där....

    SvaraRadera
  4. Fick precis reda på att jag blivit nominerad till ett blogg-kontrakt på mama.Det skulle betyda mycket för mig med en vinst, då jag skulle kunna ägna mer tid åt mitt skrivande, som jag älskar!
    Vill du hjälpa mig så röstar du på *Fina Frun* här:
    http://www.mama.nu/mamabloggare/?view-id=28437

    Vill du inte, så gillar jag dig ändå!
    (f´låt för reklamen;)

    SvaraRadera
  5. ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪Ja må hon leva, ja må hon leva uti 100de år...♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ Woohooo ♫♪❤♫♪❤♫♪ Jätte grattis på födelsedagen!♫♪❤♫♪❤♫♪

    SvaraRadera
  6. Grattis på din födelsedag :) hoppas din dag blir kul o rolig ! hurra hurra hurra

    SvaraRadera
  7. Vilken rolig ide´ det här med tärningen när man har en massa olika saker att göra. Kanske lättar upp stämningen lite när listan är lång på tråkiga saker.

    Vicki

    SvaraRadera
  8. Glömde säga GRATTIS på födelsedagen!! Är det idag som är din stora dag?

    Vicki

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)