16 oktober 2010

Rosa

Det var länge sedan jag promenerade på den här vägen...
...och det blir inte av idag heller för snart sticker jag till jobbet!
Vi ses senare, måste leta fram någonting rosa för det är tema rosa lördag idag!
,

1 kommentar:

  1. Kul att ni med Rosa kampanjen!
    Vi ses senare kanske! Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)