Kul att ni var me i Rosa kampanjen!Du har länkat till Julia men de fungerar inte för mig :(Kram
Så nu ska det funka...jag fattar väl inte riktigt hur man gör när man ska ändra namn! Finns alltid mer att lära:)
De kommer de kommer, du fixar ju allt nästan.Kram
Rosa är fint!
Rosa är bra!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Kul att ni var me i Rosa kampanjen!
SvaraRaderaDu har länkat till Julia men de fungerar inte för mig :(
Kram
Så nu ska det funka...jag fattar väl inte riktigt hur man gör när man ska ändra namn! Finns alltid mer att lära:)
SvaraRaderaDe kommer de kommer, du fixar ju allt nästan.Kram
SvaraRaderaRosa är fint!
SvaraRaderaRosa är bra!
SvaraRadera