16 oktober 2010

Rosa uniform




Efter jobbet!
.
Kolla in vad min dotter
gjorde när jag slet!
.

5 kommentarer:

  1. Kul att ni var me i Rosa kampanjen!
    Du har länkat till Julia men de fungerar inte för mig :(
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så nu ska det funka...jag fattar väl inte riktigt hur man gör när man ska ändra namn! Finns alltid mer att lära:)

    SvaraRadera
  3. De kommer de kommer, du fixar ju allt nästan.Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)