29 oktober 2010

Ringring!

Jag fick ett samtal idag: -Jag har biljetter till IDOL...ikväll, ska du med?!
.
Hjälp, vad ska jag ha på mig!
.

7 kommentarer:

  1. Vad roligt!! Vinkar du till oss i kväll?

    SvaraRadera
  2. Svart går alltid :) ses snart!!

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt för er! Ta något skönt.. fredagsmys du vet... hehe..

    Ha så kul!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Du måste ju ha en färg som syns! Knallgult kanske? :) Nu måste jag ju titta på idol ikväll! Ha så kul! Kram

    SvaraRadera
  5. Men gud va kul! Nu måste jag titta :)

    SvaraRadera
  6. Men va kul = ))
    Var du där ?
    Hitta du nåt att ha på dig = ))
    Berätta ALLT nu...
    Kram Helene.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)