01 oktober 2010

Min månad!

Dags att flytta tillbaka utemöblerna (när är det?)!
.
Brr vad kallt! Tänker på Julia som har sovit i tält inatt!
-Det blir skönt, sa hon, svalt!
Svalt!? En annan skulle frysa ihjäl!

Idag ska jag hälsa på "Syster Bältros"!
Ha en riktigt trevlig första oktoberdag så ses vi senare!
Nu är 50-öringarna borta, äntligen!
.

3 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)