12 oktober 2010

Jag gör det ändå!

.


Solen skiner...

...och jag som hade laddat för att putsa fönster :O)

Jag börjar iaf för innerbågarna måste ändå lyftas ur

och ytterbågarna kan jag ta när solen går ner...

Pust och stånk!

.

2 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)