13 oktober 2010

Hem och iväg!


Kom hem halv fem.
Slängde ihop en kycklingpaj!
Dukade bordet!

Nu ska jag åka till Julias
fotbollsavslutning:)
.

1 kommentar:

  1. Du dukade i v-rummet till och med, är ju en bit och gå :)
    Kramis

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)