Hahahaha... Jag är nio år äldre än min :)
ja man undra ju vad som är bäst egentligen, men jag valde en äldre :)kramis
Där ligger jag i lä Maya:)Mina föräldrar har också tre års åldersskillnad och mina svärföräldrar ett år (hustrun är äldst)!
Hej vännen!Jag har en award till dig - se min blogg!Kram Eva
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Hahahaha... Jag är nio år äldre än min :)
SvaraRaderaja man undra ju vad som är bäst egentligen, men jag valde en äldre :)
SvaraRaderakramis
Där ligger jag i lä Maya:)
SvaraRaderaMina föräldrar har också tre års åldersskillnad och mina svärföräldrar ett år (hustrun är äldst)!
Hej vännen!
SvaraRaderaJag har en award till dig - se min blogg!
Kram Eva