11 oktober 2010

Äldre bäst?

,
Bör en man gifta sig med en kvinna
som är äldre än han själv!?
.
Vi frågar de svarar, Femina 1947!

Jag är nämligen tre år äldre än min man!
.

4 kommentarer:

  1. Hahahaha... Jag är nio år äldre än min :)

    SvaraRadera
  2. ja man undra ju vad som är bäst egentligen, men jag valde en äldre :)
    kramis

    SvaraRadera
  3. Där ligger jag i lä Maya:)
    Mina föräldrar har också tre års åldersskillnad och mina svärföräldrar ett år (hustrun är äldst)!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Jag har en award till dig - se min blogg!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)