22 september 2010

Välkommen åter!

Det utspelar sig inte på ett varuhuset i Milano som skymtar mellan domkyrkans utsmyckningar!


Det är ikväll den nya svenska komediserien börjar! Jag är lite nyfiken och måste bara se första avsnittet, så man vet om det är bu eller bä! Klockan 21.30 på fyran.

Nu ska jag ut och fota trädet:)

.

2 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)