
Snart är det dags att åka genom allén in till stora staden!
Det blev ljusa och guldbeiga slingor igår, syns inte så mycket i bild! Kom till frissan strax efter 11 och klockan var nästan halv två när jag var klar!!
-Det brukar ta två timmar och en kvart ungefär, sa söta frisören Malin!
Med cappuccino och skvallerblaskor så gick tiden ändå fort!
va höstigt de börjar bli!
SvaraRaderaJag får se på dina slingor på torsdag :)
Kram
Åhh... trädet :) ser med spänning fram till att få se fotot.
SvaraRaderaHmm.. kanske man skulle titta på tv idag då.. *funderar*
Ha en fin onsdag!