25 september 2010

Sugen?

Vad tråkiga kokböcker måste ha varit förr:

Härliga prinskorvar och köttbullar stekta i riktigt smör!


Till det en sallad från egen skörd: gurka, sallad och tomater!

Smaklig måltid:)
.

3 kommentarer:

  1. De ser ju gott ut, har du satt ut mina tår också :) dom ser ut som prinskorvar för tillfället, ha ha
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kan hålla med att mat och svart vita bilder är inte lika tilltalande som de är i färg.
    Hoppas du kommer få en skön lördag :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)